Inte min dag...

Så....Toalettstolen slutade fungera igår...ok..det ÄR ok...jag har några till så det är ingen kris.

Men.

Sen blev det stopp i vaskarna i nämnda Badrum, båda två såklart. samtidigt. Hur stora är oddsen alltså.

Jag är inte på något sätt svår, jag kan rensa det och det gjorde jag med.

Så snuskigt det bara kan bli när man inte städat på 15 år typ..och nej, inte jag. Jag har inte bott här så länge.

Jag har ägnat 4 timmar idag åt två jävla vaskar varav den ena funkar nu i alla fall, den andra är fullproppad med Propplösare sen jag gett upp med den, och..Vaktis har fixat toan.

Jag har städat av och kände mig ÄNTLIGEN klar med badrummet, ska bara duscha av badkaret..

Men va fan

Vatten ÖVER HELA JÄVLA GOLVET!

Då är det stopp i avloppet till badkaret med!

Vad fan är detta då?

Så..då tar jag av fronten, gör illa mitt finger igen som jag SÅKLART skar mig i innan på en av vaskjävlarna, men fronten kom av och jag fick en chock. Det är bud på att ta en bild.

Nåja, jag ska bespara er detaljer, men nu är det rensat i alla fall..nu ska jag bara städa av golvet.

IGEN.

Fy fan vad jag är less just nu.

Blä.

Kommentarer
Postat av: Jenn

Åh jösses.
Höjden av otur?

Lindrigt sagt ;)

2007-04-05 @ 15:05:16
Postat av: Carola

Skoja inte. Nu är jag dessutom blåst. har fotat Vilse och Renee...det är för fan rena rama stormen här. Brrrr.....


2007-04-05 @ 15:43:34
Postat av: zesel

Hmmm...

Kanske lite symbolik i att behöva städa undan förstoppning som blir efter andras skit? Vatten i dessa sammanhang symboliserar ju känslor...

2007-04-05 @ 17:25:14
Postat av: Jenny

Lugn och fin, helgen blir bra ;)

2007-04-05 @ 17:57:48
Postat av: Lina

En sorg kommer aldrig ensam.. i detta fallet kan man ju vrida lite på det. Ett stopp kommer aldrig ensamt!

Tur att du är en händig kvinna som reder dig själv, själv mår jag måttligt illa bara av tanken på att rensa avlopp, kanske har med graviditeten att göra.

GLAD PÅSK!

Ge Moa en stor puss på näsan från mig. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback