Någon

Jag läser en del...väldigt blandade titlar, helt efter humör. Jag kan ha 3-6 böcker i gång samtidigt utan att det stör, det handlar ju om olika saker.

Jag har dock, inte läst på en längre tid, vilket känns för hjärnan grötar lättare ihop sig när jag inte läser.

Någon tycker att jag ska läsa..en specifik bok.  En vanlig pocketbok "På andra sidan Venus"

Varför?

Vet inte

Hur vet jag?

Den låg, MITT PÅ MITT JÄVLA SOVRUMSGOLV nu på morgonen när jag gick upp.


Kan NÅGON berätta för mig hur fan den hamnade där?

Och JA, jag har ordning på mina böcker, jag vet vad jag har och inte har jag en sådan bok!!! ÄNNU mindre har JAG placerat den just där.

Hm.

Någon som vet vad den handlar om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback