Natt

Somnade skönt. Sådär...gott ni vet...jäsigt framför Tv:n....bara slumrade in och har igen...varit uppe och stängt av Tv.n utan att veta om det.

Vaknade av att något small, och sen högt en gång till, kunde inte härröra dunsarna till något men ignorerade och somnade igen.

Trodde jag.

Blev plötsligt klarvaken, tog telefonen för att kolla om jag hade fått sms..eller samtal...men det hade jag inte.

Vände mig om och försökte somna om men det var stört omöjligt...jag hade en olustkänsla samtidigt som ett ansikte "rakt framför mig"

Skulle jag skicka ett sms? Ja det kändes så, något pockade på min uppmärksamhet..Hör av dig!

Jag valde att behärska mig och försökte vända mig igen, somna om men det gick inte.

Jag visste att det var något som inte stämde och jag behövde inte vänta så länge på respons.

Jag fick ett sms och efter att vi pratat vet jag att känslan stämde.

Otroligt va..hur sammanlänkade man kan vara...

Jag är rörd och berörd, tacksam och känner stor respekt för det, men det tar inte bort att det också skrämmer lite hur stor världen är därute och hur mkt vi kan om vi vill...

Fokus...Känsla och Omtanke.


Jag är tacksam att jag, precis JAG....får uppleva det jag upplever just nu för det är så jävla häftigt, stort, magiskt och så  länge som jag väntat på........RESPONS!!   på       "mitt"   sätt....så det   "passar"   mig....liksom.....

Och här finns det...För mig att ta del av....och för det...finns det inga ord..att beskriva...känslan...LYCKAN....




*




Idag är det Skärtorsdag! Vet ni vad det innebär?

Jo, det är dagen då jag delar ut Påskägg, men ni får lugna er lite, det krävs några koppar kaffe först så att jag kan ladda upp med en rejäl lista.

Välkommen åter!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback