Idag är det Fredag

Vilket innebär att jag åker hem i morgon......

Men vad är hem? Hem till en övertagen, omgjord "våldtagen" lägenhet. som ska lämnas om några dagar...eller....hem till någon annans hem....som jag visst kan vara i..men som inte är mitt hem.

Jobbigt, ledsamt, energikrävande och kommer att fullkomligt knäcka mig.

jag vet att man ska se positivt på saker och ting...men en egen vrå...är för mig ett måste, annars kreverar jag.

Jag ska ta ett djupt andetag och förska landa den 1 November....då vi får vårt gemensama hem. Äntligen.

Men vet ni hur många dagar...sekunder...timmar...tankar...känslor....det är tills dess? Hur mycket panik som kan arbetas upp under den tiden?

Frågan är..hur kan jag ens tro att jag ska klara detta.

Idag är vädret snällt, efter en disig morgon strålar solen. Vi, Michi och jag ska asa oss från soffan, ut i skogen och ta en massa bilder till boken.

Det är dags för det...att vara lite kreativ.

Återkommer med några väl utvalda alster i eftermiddag.

*Energi*

*Utrymme*

*Luft*

Kommentarer
Postat av: Mie

Oskön känsla.
Men du vet lika bra som jag, att det väntar nåt alldeles underbart PRECIS bakom hörnet!!
Men du har varit "blind" ett tag..
Det är dags att öppna ögonen nu!
Och jag vill ge dej ett tänkvärt citat ifrån Timon och Pumba (helsköna varelser!!!*gapskrattar*)
:
HEMMA ÄR DÄR JAG SIST SATTE MEJ!!
Hakuna Matata min vän!

2007-08-31 @ 12:13:45
Postat av: Zanna

Håller med dig... var är hemma?
Jag söker fortfarnade efter mitt hem, jag undrar när jag kommer hitta det...
kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback