Ett surt mail fick mig att vakna

"Du har inte ens skrivit God Jul i din Blogg! "

*skratta*


Nej det stämmer... Tiden har gått åt att laga mat, förbereda och...ta det lugnt!

Julafton igår var en lugn och skön tillställning med Simons närmaste och kvällen var över innan vi hann säga Risgrynsgröt :-)

Alla var nöjda och glada och Tomten var snäll til alla envar. Kanske lite extrasnäll mot mig, vad jag nu har gjort för att förtjäna det.

Veckan är lugn och lång, Nyårsafton är nästa punkt på Listan som kräver tankeverksamhet för mig. I övrigt tänker jag hasa rut i min pyamas och mitt oborstade yttre och endast agera om nöden kräver.



God Jul!






*





Kommentarer
Postat av: Michi

Merry Christmas! Frohe Weihnachten!!! HUG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback