Kylan kom tillbaka

Det är mer än snorhalt ute.

Men det gör ju inget.

För mig i alla fall.

I ett ögonblick av "Måste ha hysteri" köpte jag mig ett par vinterskor varma som om jag skulle till Sibirien. Vad som skulle visa sig med dessa inte bara otroligt snygga skor, de är utrustade med specialhjälpmedel också!

Man kan fälla ut broddar, både fram och bak!


Är det inte fränt!

Plopp så är man säkrad från hjärnskakning, blåmärken, vansinnigt ont i ändan och brutna kroppsdelar.


Fiffigt så det förslår.


Denna svensk ska bara komma ihåg och fälla in dom också när jag går inomhus.

Här i denna stan har de i vissa butiker stolar precis innanför dörren som erbjuder en att sitta ner och fälla in brodden. Smart!


Natten var kort. Huvudet landade på kudden någongång efter 22 ochdär befann jag mig i något sorts dödläge tills jag vaknade 04.30.

En timme till mumlade jag och vaknade då såklart 05.30.

Några minuter till bräkte jag och vaknade05.33.

Såklart. så dumt, några betyder 3. jag borde lärt mig.

exakt 22 minuter till tänkte jag och somnade till.

Jag satte mig käpprakt upp i sängen 05.55.

Jo jag tackar jag.

Liten har sovit hela natten och med tanke på hur stel jag är så har han nog legat på mina ben. I sängen såklart. den lille filuren.

Att kissa stod inte högt på listan så matte fick berätta sagan om den lilla valpen som kissade på sig för att så snart som möjligt tvinga ut honom.

Storsjön fick sig ett tillskott sen rusade liten in igen och placerade...


sina


HUGGTÄNDER


i Texas PANNA!


Detta var ju då ett dumt drag upptäcte vi allihop så nu ligger han ihopkurad här..

På mina ben

I sängen igen såklart.


Dagen idag är minst lika lång som någon annan dag, enda skillnaden är uppgifterna och att det är Fredag.

Hela dagen.


Har ni inte beställt boken "Kund hos Kosmos" än så är det dax, gör det!



Ha en god dag.


*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback