Lördag

Och så infinner sig människors nästa stress på listan.

Nyårsafton.

VAD ska vi göra?vadskadugöra?varskavigå?vadskaviäta?vemskavibjuda?kommernågonattbjudaoss?varfördetochvarförinte?


FÖR HELVETE!


Människor med djur förstår nog vad jag menar, Vi med djur stannar vackert hemma och tar ansvar för de stackars djuren som ska behöva stå ut med de idiotiskt utkastade pengarna som fyrverkerier är.

Vet ni hur många djur som måste sövas för denna helvetes dag?

Vet ni hur många djur som skadas Fysiskt och psykiskt?

Nej jag lägger inte så stor vikt vid denna årets sista dag, däremot lägger jag stor vikt på kommande året, hur det ska inledas upplevas och inlevas.

Nyårsafton kan lika bra vara hemmakväll i pyamas som jeans tröja och en god lasagne, skulle jag känna för det kanske jag slänger på mig en vacker tunika, kanske inte.

Det enda jag har i fokus denna dag och natt är att genomlida den med hundarna.





Grått nytt hår!



*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback