Nostalgi ..... minnen i bilder.

Tömde mobilen på bilder, hade mer än 200 minnen i den. Ganska mysigt att se tillbaka på sommaren och hösten....

image132
Frukost med fantastiska Donau som utsikt....favoritfrukoststället...

image133
Simon och jag Brunch, barnlediga. Sista morgonen man kunde sitta ute 2007.

image134
På promenad. förvånan. Är detta vår stad?

image135
Cafeét där jag alltid väntar på Trixi. Kaffe och ostfrallor....

image136
"Systrarna Bus" på väg till stallet.

image137
Älskade du.

image138
Hamburg Centralstation. Här har jag varit...några ggr....

image139
På väg til stallet :-)

image140
Lycka! Sprudlande glädje.

image141
Sammankomst med vänner.

image142
Födelsedag!

image143
Lunch på bryggeri. Tyska landsbygden. Underbart god mat ...och öl!

image144
Fika med Bippa. Mysfaktor hög.

image145
Öl innan maten. Efter lång arbetsdag. Pust.

image146
Vrålhungrigast. från tyskland på väg till Österrike med Trixi.

image147
Oj...vilka minnen. Stunden senare bär jag denna. Vilken känsla :-)



Tänk vad man samlar på sig!


Värsta nostalgitrippen såhär på morgonen.

Dax att rycka upp sig och starta dagen.



*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback