Oron onödig

SÅ duktiga hundar vi har!

Snabbkiss i linköping, långkiss i Stockholm samt nr. 2, vars en jättehög. Snabbkiss i ett SNÖIGT Sundsvall (Texas min var obetalbar när han kom ut på perrongen)

Utöbver det har dom sovit ch snarkat högt som grisar, jag har kunnat sova själv, slappna av, läsa, surfa, handlat i bistron, allt utan att de ens märkt nåt.

Härligt.



*glad*

Nu är dom lite småbusiga, inte så konstigt, men vi har Kupé för oss själva *S* Så det gör inte så mkt.

Snömängden ökar ju längre upp vi kommer. Det är så otroligt vackert!

Texas är vaken nu, stirrar på mig, vet så väl vart vi ska, han tror att han ska få bada, den galningen, knappast va.

Det blir en lugn och skön kväll, ska bara installera hundarna så kryper jag över till Hoteller och käkar middag sen, deras mat är himmelsk, det lär bli några inlägg till medmera där :)

Seen.....ska jag ut o busa med pojkarna i snön, de behöver röra på sig efter 11 timmar på tåg.

En god bok och varm pyamas väntar sen, samt en god natts sömn.


Laddar för två veckor av kommunikation och fysiskt hårt arbete.

Sen är de ju liksom..


Jul.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback