Vilken natt...

Meddelanden från djuren....ska man ju lyssna på.

Fast

det är inte alltid man är med på vad dom vill och menar.

Liten har en speciell knorrning när han behöver kissa, en speciell knorrning med pip på slutet när han behöver göra stort.

Stor har ett metalliskt ihåligt HÖGT ljud när han vill ut och ett ännu värre obeskrivbart som han gör med hela kroppen när matte förvägrat honom något av livets goda, tex: att springa lösoch jaga alla flickor i stan.

Jag vaknade och trodde det  var morgon då liten satt på mitt huvud och var fullkomligt upprörd. Han utstötte ett ljud som var helt nytt och därför för mig inte lätt att tolka.

Några bilder fick jag inte in, den versionen funkar inte så bra på mig när jag blir VÄCKT.

Dock tyckte jag väl på att jaha, det är väl dax att gå upp då.

Telefonen visade på 23.45. !!

Hm, skumt, undrar vad liten ville, för lagom tills jag tänkte han måste väl gå ut då så hade han somnat igen, men JAG var klarvaken!

Preciiiis när jag nästan somnat en timme senare började han pipa i sömnen så jag trodde någon slog honom, så jag fick lugna honom lite och tänkte, nehej nu så måste han ut!

Men nejdå, liten valp sov som en gris igen.


Och JAG var klarvaken.


Efter ca 40 minuter så kände jag att nu....

Då börjar den store SNARKA så högt att jag blev tokig!!!  Och ja jag erkänner, han kunde fått en pocketbok i ändan men som tur är så siktar jag dåligt i dagsljus, i mörker siktar jag såklart inte alls. Men han vaknade av dunsen i väggen och rättade till sig och till slut var allt tyst.

Tills den lille började snarka.

Nej...tänkte jag, klockan är 4 nu, det är lika bra att gå upp!

För det verkar ju som om båda två anser att bäst vore om jag vaknade ändå,

Men se då somnade jag och sov till kvart i 6.

Underligt.

Har någon mått dåligt i natt?

Jag lär väl få reda på det i så fall.


Dax för mkt mkt starkt Kaffe i alla fall.




*




Kommentarer
Postat av: Jenny

Erkänner...skrattar lite...*dör av skratt*

Nej fy. Inte vara elak.

Sovit gott? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback