Födelsedagsfirande

Jag visste att det var något i görningen, de är lite finurliga härnere och KAN verkligen hålla på hemligheter, det är nu bevisat *skratta*

Efter dagens kurs skulle vi kamma oss och iväg, nåja, jag hade ju mina misstankar men man kan ju aldrig så noga veta.

Gissa om min förvåning var massiv när vi ended up on Villa Berging!! Lyckan var total, kramkalas och en MASSA vin och snaps...jisses, jag är helt enkelt för gammal för detta, och med ett dygn back i kroppen sen några dagar tillbaka, så kan ni räkna ut hur denna förmiddagen kändes.

Jag blev gratulerad av Michi, Ingrid, Nadja, Ingolf, Susanne och så var ju Vilse också med, hon stod för alla de fina bilderna som togs på oss *Host* Drickandes det eller detta.

Jag fick en present, en helt otroligt sanslöst fantastiskt fin present, jag fick en egen stjärna!

Den är döpt till Complete Balanace Star och den är reggad på min födelsedag. tramsigt kan det tyckas men det är en sådan fantastiskt fin gest efter allt som hänt härnere, jag blev djupt rörd och tagen av situationen.

Sen hade Grazyna lagat mat, min favorit lax med potatis, spenat och smör, jag åt tills jag nästan sprack och sen kom de med tårtan och sjöng för mig.

Jag har insett att livet är vackert och det har nyss startat, så mycket bra saker som hänt det senaste halvåret kan jag bara säga en sak, jag är en lyckligt lottad själ, TACK alla ni som medverkar i mitt liv för att sprida kärlek och glädje, I love you all.

- En något sliten 37 åring.

Kommentarer
Postat av: Mie

Så fantastiskt vännen!!!
Massor med grattis och kramar!!

2007-02-18 @ 19:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback