Runt...det går runt...

Och i huvudet snurrar det som ett jävla ekorrhjul, var är mina rutiner? mitt dagliga schema? mina fasta linjer och bojorna som ska tynga mig till dagens förpliktelser?

Är det ingen som fattar att de saknas och behövs?

Att glida runt i en intenhet är fan så olidligt när skallen är klar men kroppen säger NEJ.


TVÄRSTOPP.

jag lir tokig...eller nej....tokighetens gräns är nådd, passerad, förbi.


Jag är klart galen och jag vete fan hur jag ska hitta tillbaka till mina linjer, rutor och mönster igen så att jag kan få något gjort. MÅ BRA och få skapa........KÄNNA at tjag skapar...

vara


KREATIV


Såsom det var...kan det aldrig bli...nej det är väl en jävla tur det...men nästan då?

Med bara de bra goda bitarna som ÄR just nu tillsammans med allt det där kreativa plus en klick av ........


Ja inte vet jag.

En klick av något bra?


Suck pust och stön.


Hur tar man sig ur detta smetiga sega tillstånd..................... Någon med förslag?

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hm. Sluta tänka, och vila? ;)
Allt blir som förr, det lovar jag, men det måste få ta TID! Ok? *morrar*

2007-07-31 @ 10:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback