Men för helvete!

Får jag lov att fråga, vad gör männen på kvinnoavdelningarna på HM, Kapp Ahl och andra klädbutiker med kvinnoavdelningar?

Att männen följer med sina kvinnor för att de har en ÅSIKT kan jag förstå, till och med mannen som jag mötte idag som provade ut en BH , jag förstår, det är helt ok för mig, men..

Dessa patetiska byfånar som svansar efter sina kvinnor (?) och utstöter mellan varven ett Mja....nja...eh....mjoo....nja..kanske...vet inte eller bara helt sonika står och håller sin blekfeta trut stängd om bruden frågar om klänningen sitter ok..

Nej klänningen sitter inte ok Darling, du ser ut som en övergödd padda i den, se till o banta!!!!

Varför i helvete är Svenska män så patetiskt tafatta så de inte ens kan erkänna att det INTE vill engagera sig...det fattas ju för fasiken bara ett koppel runt halsen samt rosa nosludd och ett par turkosa FILTTOFFLOR! på er!

Skärp till er för satan och väx upp, sluta att kravla i stoftet på kvinnoavdelningarna, skaffa er ett eget liv, eller varför inte, en egen stil!


SUCK!

Kommentarer
Postat av: Jenny

*skrattar hysteriskt*
Det där känner man igen, mer än väl, tragiskt nog :D

2007-07-01 @ 10:37:47
Postat av: Marina

*applåderar*
:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback