Sista dagen mm.

Denna gruppen har som sagt redan visat sig vara enkla, samarbetsvilliga och väl strukturerade, det har varit rena semestern att arbeta med dom (Er)

Idag är sista dagen och det ä'r ju alltid något speciellt, jag sitter här och går igenom alla milstolspar som måste passeras innan jag släpper ut dom till hajarna i verkligenheten.

Igår hade vi FullmåneCeremoni, det innbar för vår del en eld på stranden vid storsjön, med vänner i ring, sång och trumresa.

Jag hade en otrolig upplevelse i min resa och är så tacksam för möjligheten, men det jag är mest tacksam över är salviaceremonin, reningen innan man går in i den "riktiga" ceremonin, Tack Ulf! Du gav mig viktiga och värdefulla redskap.......

SVANEN


är ett ledord.


Texas var lyrisk, Matte förvirrad på stranden betyder BADA! och SIMMA! i alla fall 2 timmar, så han roade sig själv den galenpannan och har i dag så ont i kroppen att han inte ens kan öppna ögonlocken utan att gny.

Många bilder blev det och jag ska se om jag kan ladda in dem under dagen, vi hade ett fantastiskt ljus, tyvärr fullt dagsljus men så är det ju här.

I morgon är det Reuniondag med Förra CBT gruppen, vi ska ut och rida på Fjället, det ser jag fram emot!

På Måndag startar nya CBC gruppen, alltså utbildning i Telepati och Kommunikation, egentligen är det ju där jag har mitt hjärta, mina rötter, för just Telepatin är mitt favoritämne.

Och...snart snart snart ska jag hämta Nycklarna till mitt nya hem, tänk så Rak en Krokig väg kan vara!


KÄRLEK!


Idag (Så ovanligt) Tänker jag på Kärlek, och inte bara Kärlek sådär i förbifarten utan kärlek som berör och som har sina rötter.....ja var? Var startade den?


Det gör mig nyfiken och jag vill gärna veta, är det ett konstant-tillstånd där föremålen bara växlar eller är det något som endast kan finnas mellan två individer som är förankrade i kärleken till varandra.


Vad tror ni?

Kärlek är alltid ett hett samtalsämne och som vanligt  växlas det med behov och begär, passion och viljan att äga.

Kärlek....kan den följa tid och rum?

Kan Kärlek existera mellan individer som inte ens träffats i detta livet? Kan Kärleken överleva i sin egen existens och bara vänta på att dessa individer äntligen ska träffas för att nå sin blomning?


Är det som en Kemisk formel där alla komponenter måste finnas på plats för att det ska ske?

UTBYTET......     Är jag övertygad om..är det viktigaste...att det sker...så..slutsumman av den iakktagelsen är då att Kärlek kan endast uppstå om två st. Älskar varandra..annars är det ovan nämnda faktorer som spelar in, viljan att äga, begär och passion.

Och mitt i den funderingen har Texas bestämt sig för att det är dax för morgonrundan.







 


Kommentarer
Postat av: Marina

Va härligt det låter, Jag vill jättegärna se bilder
=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback