Tisdag.

Så var vi då framme på Tisdagen. 2:a dagen på CBC. Vilken grupp jag har denna gången! Jag blev sällsynt förvånad över klarheten och enkelheten i deras arbete. Kan bara kommenteras med ett ord...wow!


Idag är dagen lång, ännu längre än de andra dagarna och det säger inte så lite.

Föredrag, introduktion av CBE är det som gäller och vi väntar oss stor publik. Härligt!

Det ser ut som om behovet av att jag åker upp en extra gång i år är stort och det säger jag inte nej till, jag trivs verkligen med att jobba häruppe!

Förövrigt spökar fortfarande Barcelona i mitt huvud, och varför inte? När H tom. kom med en bok som hon "av en händelse" hade köpt i går morse, som handlar om Barcelona så tänkte jag till. Jag behöver åka dit, jag har ju snart två veckor ledigt så varför inte.

Barcelona nu är underbart..jag längtar verkligen dit. Dax att kolla över möjligheterna lite och inte bara tänka på det.

I morgon är det dax ... Texas och jag packar ihop oss och börjar den långa färden hem. Hem till en varm famn samt en MASSA göromål.


Långrunda..Texas vill bada..matte har bara att lyda hans önskan, den är ju min lag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback