Dagen idag och lite annat

image40


Fin va?

Och tanken var ju god, men det blev inte så, för när vi kom dit så var inte Piercingtjejen där..så..snopet...

Men

Jag fick ett par FANTASTISKA stövletter istället...helt klarröda underbara skapelser! Jag ska banne mig sova med dem på! De är så vackra!

TACK!!!

Passar perfekt  till min röda skinnjacka !

Piercing får bli en annan dag, det är försent nästa vecka eftersom jag har kurs snart i 6 dagar, känns lite dumt att läspa fram orden till eleverna.

Sen ville de skrämma mig med att man inte får kyssas på 8 veckor!!  8-I   Skojar ni eller?? Glöm det. 8 timmar är ju max...eller hur?


Lång dag..inget Besked så nu har jag insett att det är ett nej. Svarade på ett annat hus idag också, samt ännu en lägenhet, spridda i olika städer varav ännu en i Ystad. Vi får väl se :-)

Joggingrundan som var välbehövlig för både kropp och själ känns just nu i nacken, denna jävla nacke, när ska det släppa liksom. Hundarna sov gott medan vi var iväg, de var tom. trötta innan vi var hemma igen...men det var skönt att rusa och rasa av sig lite överskottsenergi och gammalt skräp.

Fotografen är på plats så i morgon tar vi nya bilder till Human Balance utbildningen, och JAG ska behöva vara modell, för jag är den enda i huset som kan sitta på en balansboll...Charmigt..eller inte.

Idag tänker jag på Jenny som ser ut som en hamster, jag har tvingat henne sitta i kö till sjukvårdsupplysningen, bara 11 före i kö, inga problem! Jag lovade att jag kunde sjunga för henne, detta förslag tystades ner.

Jag tänker på Syster som jag saknar, på hästarna som jag kommer att sakna och jag tänker på Österrike. Det händer mkt där nere nu..det känns som de vill överraska mig med en gård nu när jag kommer ner..de är ena hemlighetsmakare de dära... Och Cowboyskrället som inte ringer tillbaka. Jag ska elda upp hans hatt.

Livet går vidare, puttrar på i maklig takt och än sker det ena än det andra, helt stilla är det aldrig och är man glad en dag så regnar det.

Ok....ett mail just nu berättar att det blev ett nej. men då vet jag i alla fall....bättre det. Men det känns trist, jag kunde verkligen se oss bo där...och konstigt för jag brukar alltid få det beondet jag vill...skumt. Men men.

Som sagt innan, det finns något annat, bättre som väntar.

Men det känns....skit.

Jag har hästarna ikväll så jag får stanna uppe en stund till..annars hade det varit underbart att stoppa näsan i kudden och bara ligga och tycka synd om mig själv.

Inväntar Jennys besked om hon ska åka in eller inte, svara bort lite mail och ringa ett par samtal.

Vilken skitdag! Tur jag har mina fina nya röda skor.

Tack Renee, Moa och Thereze för shoppingrundan!  Det var inte så lite bra Timing idag. Välbehövlig.!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Lever fortfarande, och är tack och lov hemma än... ;). Får väl se vad som händer under natten, är fortfarande lite halvrädd.

Blir glad över att du haft en bra dag!

Kram på dig

2007-03-29 @ 00:56:02
Postat av: Anonym

Carola, sötaste rara...Vet du vad?? Det finns en liten gård inte så långt från mej som är till salu!!!:)
Tänker på dej..Kram!

2007-03-29 @ 19:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback