Insikter

Jag är socialt handikappad, verbalt slut och miserabelt fast i gamla föreställningar och konstiga minnen som ger mig mönster jag borde bryta,.

Ok..Annica..vad skulle jag göra utan dig? Dina insikter är underbart sköna och ingen kan skälla på mig som du, likt en mammas röst tröstar du mig med en smekning som skulle vara ett rytande lejon om det kom från någon annan.

Du får mig att FÖRSTÅ ..och det ......vet vi ju....att det är inte det lättaste.

Hur skadad är jag. Jag undrar bara. Och. Hur kan jag låta gamla mönster styra mitt liv...jag kan ju släppa dem, vet ju hur man gör..varför hänger det kvar då...

Nu är hästarna nattade och så ska jag bli. Det blir en lång natt med många tankar.

Ett stjärnfall till Annica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback