Leva

Det enda som gör ont är insikten om att jag inte levt innan.

Ja jag har många erfarenheter och många fina minnen. Det är sant.

Men


Jag har också slösat många år på att bry mig om andra

En stark känsla växer sig ännu starkare för varje dag, jag har börjat.....Leva!


Helgen var underbar, kunde den bli annat?

Lite bilder blev det också

www.equipati.com/pictures.html

Leva betyder alltså bland annat.....att jag bryr mig om mig...och att någon bryr sig om MIG ...inte för det jag kan utan för den jag är...


Omtumlande, häftigt och varmt.


Och solen då...kan det bli skönare? Fåglarna kvittrar och hästarna ligger ner och sover på fältet....det är en sorg att behöva lämna denna gården men samtidigt är det ännu mer nytt som ska komma in i mitt liv och det känns väldigt förhoppningsfullt!

Nu är det snart Påsk, det går fort och plötsligt är det sol mest hela tiden.

Längtan är inte lika svår längre, Ensamheten känns som uppfylldhet och glädjen är Nära.

Kommentarer
Postat av: marina

Va kul att höra att du börjar hitta rätt =)
Tack för det du har lärt mig.

Postat av: Jenny

Härligt!
Lite ny glädje i livet behöver du. Framförallt att få Leva! :)

Blir jätteglad för din skull.

2007-03-26 @ 20:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback