Och helt plötsligt

Blev jag bjuden på SPA      *Tappar hakan*

Mitt annars ganska så stora ordförråd (Även om det innehåller till 99% svordomar) förminskades genast till...


iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii



Fatta!


SPA!



Jag är stum.  (Och det säger ju inte så lite eller hur)


Och så fick jag ju HELT plötsligt ny anledning till att köpa nya kläder.


*s*



TACK    !!!         Jag vet att du vet hur mycket det betyder.   !!!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, galning. Så det var detta som krävdes för att jag skulle få dig stum? Har många lyckats tidigare? *letar visselsmiley*
*asg*
*viskar* Borde vi lära oss sluta svära (ja du vet ju
hur jag går på....:O alltid), då blir vi inte utkastade iaf! *asg*
Vi får väl åka upp en dag eller två tidigare och shoppa loss lite....*vissla*
Jaaa, det var en bra idé! *bokat*
Klart du ska på SPA! Det behöver du! Och förjänar :).
Och jo, jag kan iaf ana hur mycket det betyder...men det är ju det minsta jag kan göra för att ha återgäldat Lite, efter alla dessa år. För DET kan du inte ana hur mycket betyt (och betyder!) för mig.
@}->--


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback