Samlar tankarna

Och inväntar det där beskedet..som..jag snart nog får inse inte blir till min fördel.

Eller

Så kanske jag inte ska säga i heller, kanske det inte är rätt boendeform eller plats, och då är jag ju såklart GLAD för att det inte blir så. Men..hm..varför inte ett nej direkt då..

Det finns MASSOR med lediga bostäder men på platser som jag knappt kan vänja tanken vid...svårt det där.

Mitt Fokus ligger på två mindre städer där jag vet att vi trivs..kanske jag ska vidga min vy lite?

Jag gjorde faktiskt det nu på morgonen..tog en chans..det finns en 4 rummare ledig men i en storstad. Har svårt, mycket svårt att tänka mig att det skulle vara meningen...VÄLDIGT svårt ........ Men...Universum har ju haft planer för mig förr utan att jag hängt med så varför inte denna gången...


Jag öppnar för möjligheterna och bjuder in ett fint boende som passar alla våra behov.

Så får vi se vad som kommer i vår väg.

Håll tummarna :-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glöm inte bort att det finns positiva nej också... ;p.

Håller alla tummar

2007-03-28 @ 11:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback