Tatueringar......med mera....

Favoritämne. Bör man som 37 åring lägga det på hyllan, inse att man snart är så skrynklig att bilderna får bläddras fram och hälften kommer att gömmas under dalande anatomiska delar eller kan man fortsätta?

Min ryggtatuering kräver 25 timmars jobb till för att bli klar, då har jag ändå modifierat den till att innehålla högst hälften av vad som var meningen från början, men jag kan ju knappast lämna den sådär, det ser ut som ett barn som kladdat lite och sen kastat pappret.

Min armtatuering kunde naturligtvis vara ogjord, men den har ju i 6 omgångar ändrats och bättrats på och gör jag något mer med den kommer den att se ut som en stor svart fläck.

Jag kan ta bort den, det är ett alternativ, att bara behålla ryggen för den kan jag dölja, oftast i alla fall...jag vet att örnens öga sticker ut oanför tröjkanten för det mesta *s*


Piercing är också en fråga..jag har ju haft en hel del men rensat bort allt.  Men...en tungpiercing VILL jag ha...frågan är bara om jag vågar...fegis som jag är, går ju inte ens till tandläkaren liksom...men förvisso...för ett halvårsen pep jag bara någon sa flygplan, idag är det OK (Inte mer än så) men dock ok...att flyga. (Med rikt innehåll av Whisky på insidan)

Varför vill jag pierca tungan? Det är VACKERT och fint, och speciellt, fast att det sitter på var och varannan så......vill jag ändå. Jag vill ha en fin guldstav med en fin sten, precis som syster yster har, det är så....FINT!


I vilket fall som helst är det dax att göra klart ryggen, innan det blir för varmt och innan jag skrynklar ihop totalt....




Kommentarer
Postat av: marina

Äh, 37 är väl för f*n ingen ålder? Finns säkert nån nånstans som är 137. DÅ kan man nog börja prata om rynkor så jag tycker inte du ska lägga nåt på hyllan än på några år ;) :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback