Det är mycket nu...

Alla ska ha...alla ska vara...alla vill ta...alla ska bara....

Lite av det, lite av detta, "men bara det här" Och lite till där....

Gör det och gör detta, ge hit och ge dit, var snäll och leverera

Det är bara att servera och jag ler när jag serverar

Men nu är det stopp jag tror jag kreverar

Jag betalar för tjänster  så låt det då funka

Vad gjorde ni utan, skulle ni drunkna?

Jag är fri när jag är ledig och ändå ska jag jobba

Nej det är fan dax att jag börjar nobba

Hitom och ditom och bara lite till av det där

"Gud vad du är duktig herregud så bra du är!"

Ja när jag är där, tillgänglig och kan  producera

Men det är bra med det för nu kan ni ta skiten

och nu så ska jag för er äntligen  garantera

Det är slut på att giva, ge och att tiga

det är slut på bock och nig för denna svensk är sliten

Jag beslöt mig för precis att i graderna stiga

Sätta ner min fot i grunden

Be er hålla käften vara tysta och stå ut

I alla fall just nu för stunden

Vända er om och från mitt liv gå UT.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback