Härlig upplevelse

image81

Prometido är en speciell individ, han är född i Spanien men uppvuxen och har levt hela sitt liv i Tyskland.

Prometido kom till mig för 1½ år sedan och har vunnit många hjärtan sen dess, men själv, är han nog det kräsnaste man kan tänka sig.

Kvinnor går bort, då pratar vi om kvinnor som är överdrivet feminina, spacklade, sprayade eller tillgjorda, med tillgjord röst, han hatar dessa, fullkomligt hatar dem. Detta visar han också.

Män är ok, om de inte är överdrivet Macho, helt enkelt kan kan väl säga att den som är sig själv, den personen gillar han men, repekterar, nja, inte många.

Idag hade vi besök, min kära vän Trollpackan samt en underbar tjej som ska flytta neråt Skåneland droppade förbi och sa hej. Vi tittade på alla hästarna och sist men inte minst fick Promme sin påhälsning.

Alla kom känner Promme vet hur han i vanliga fall skulle reagera på en vitblonderad, stylad vacker tjej med smycken och parfym, han skulle styckat henne, bokstavligen.

Istället, när denna kvinna börjar tala så stod han blickstilla, lugnade ner sig, slöt sina ögon och bara njöt av hennes närvaro.

Jag blev verkligen paff, och så började vi prata om Malmö, tjejen är kanske också på g att flytta dit precis som jag och jag söker ju en boxplats till promme i området runt Malmö, när vi pratade om detta stod han och gäspade, gäspade och gäspade och nästan somnade, lät huvudet sjunka till marken och bara njöt.

Jag är inte dummare än att jag förstår vilken stor puzzelbit som plötsligt föll på plats, men exakt vad jag menar med det håller jag lite för mig själv, dock har jag bilden klar av vad han menade, det är inte sista gången han träffar henne, det är ett som är säkert.

De är fina djuren, när de ger sina vinkar, visst är det så.

Så...Lägenhet i Malmö, om några timmar vet vi!

Håll tummarna

*Glad*


Kommentarer
Postat av: Marina

Sicken snygging

Postat av: Veronica

åååh vad fin han är!

Men, hur gick det med lägenheten??
:D

2007-05-07 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback