NU

Behöver jag sova i en vecka!

Först firade vi i Champagne igår att lillhunden klarade sig, sen drack denna svensk en massa Whisky...SEN...Passade en liten fuxpojkebebis på att titta ut, jag trodde inte att jag såg Dubbelt klockan två, jag trodde jag hade blivit FÄRGblind!!!

FUX!


Är det ett skämt eller?


Klart han måste heta Boris Becker....eller hur!


Jag har alltså sovit 1 styck osammanhängd timme i natt och NU ....NU är jag



ASTRÖTT.


Så nu dricker jag kaffe för sen ska jag ut och Mocka!  Såklart!



Phu.

Och i min säng ligger.......någon...som gör att jag DEFINITIVT inte alls vill gå ut och mocka.


*Morr*


Kommentarer
Postat av: Jenny

FUX?! Hur f*n gick det till?! *skrattar hysteriskt*

Föööl...mysigt som tusan :D

2007-05-05 @ 07:13:23
Postat av: Annica

Skit i fölet, jag är mest nöjd över sängprydnaden
*gör volter och jublar*

2007-05-05 @ 09:27:43
Postat av: Carola

Ja hur fan kunde det bli en fux, men men, inget är ju omöjligt, söt är han som få. Allt är bra med honom och Mamsen är så duktig så.


Idag har vi varit och badat (Inte Vi, Moa) och nu ska vi grilla.


Myyyys!


:-)

2007-05-05 @ 17:43:02
Postat av: Mie

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS!!!!!!!

2007-05-05 @ 20:16:58
Postat av: Carola

Och nu.....har vi ätit, kräkmätta stadiet har infiunnit sig och jag ska lägga mig vid TV:n och invänta ett par varma händer på min rygg...


<3



2007-05-05 @ 20:43:35
Postat av: m

blir de inga bilder på den lilla ? ;)

2007-05-06 @ 08:49:11
Postat av: Marina

Men va i H****e kan ni bada nere hos dig?? Lyckostar,
Här uppe har isarna precis släppt :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback