Tillbaka....om igen

Om man medvetet väljer att göra någon illa, ska man också vara medveten om att allt kommer tillbaka, förr eller senare. Det finns inte skydd för det, inte ens det egna skapade hur starkt det än är.

När man jobbar med ljusarbete, energier, healing, karma eller vad man nu än väljer för stil, inriktning och energi att nyttja, ska man veta, ingen går fri från att man alltid, i alla lägen, får tillbaka det man ger ut.

Så...att skicka otur, sjukdom, splittring, dödsfall, konkurs och andra fruktansvärda saker på hundratals människor kommer att slå tillbaka, och det kära någon, kan man inte stoppa.

Istället, bör man vara lite smart, om man nu vill ha ett lite trevligare liv, så väljer man att skicka Kärlek, solsken, livsnjutning och Överflöd!

Det, det är precis vad jag skickar, både till ER och till alla andra som vill ha.

Varsågoda! Bara att ta för sig.

Kommentarer
Postat av: Mie

Och jag skickar dej en massa kärlek och ljus min vän!!*kramar om i massor*

2007-05-24 @ 15:35:31
Postat av: Lina

Massor av sol och lycka till skåne!
Hoppas ni har mer vår än vi. :)
Pussa snorungen också, tala om att jag saknar henne!

Postat av: Anna

Right back at ya

2007-05-26 @ 00:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback