Förtroende

Tänk på så många sätt man kan bryta ett förtroende, tänk så många gånger man kan såra en person med information om dess person, dess upplevelser, trauma och jobbiga upplevelser, om man bara får "Informationen"


"INFORMATIONEN"

Består i ord, ord som svetsats samman i en lång rad för att berätta och förklara det innersta från personligheten, men.


MEN


DET BERÄTTAS BARA, återges endast till den som äger min respekt och mitt förtroende att bära, kunna handha, och som med respekt HAR informationen

UTAN ATT PÅ NÅGOT SÄTT NYTTJA DEN EMOT MIG SOM PERSON.


Måhända att jag är den mest naiva person Jorden skådat, men ett misstag kan väl vara sådär, knappt förlåtligt men...jahapp...


MEN TVÅ GÅNGER, ATT JAG TVÅ GÅNGER PÅ RAD ÖPPNAR MIN SJÄL OCH LÅTER DIG TA DEL AV MIN HISTORIA I FULLT FÖRTROENDE


Och inom loppet av en stund, fryser hela världen till is, igen och åter om igen....


DU ANVÄNDE DET EMOT MIG.






FÖRTROENDE?




Nej. Skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: Prosit

*kram*

Postat av: Jenny

Ännu en gång hade jag något smart som huvudet tänkt ut, men få ner det i ord var inte lika lätt. Så, det enda jag kan erbjuda är en stor kram, och en massa tankar.

2007-11-21 @ 12:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback