Fotboll i halsen

Rekommenderas ej. Inte ens en pingisboll.

Det gör ont.

Harklar jag mig gör det ännu mer ont.

SVIDRIVER


liksom


aj.


Ja det är jättesynd om mig.

Dessutom har jag inga armar.

Nervsystemet kollapsade lagom till att jag ska packa till nästa resa.


DUMT


Eftersom jag ska släpa på en kalv ch en alligator tillika ett par väskor.




Ja jo jag sa ju det.


JAG ÄR GNÄLLIG idag.




Och så visar dom Lilla My på tv.

Jag tycker inte om det precis. Men jag orkar inte sträcka mig efter fjärrkontrollen.

Tänk så rädd jag alltid varit för Lilla My.

Är det inte hemskt?


Hon ÄR jättehemsk.

Usch...inte ens ½ liter Kaffe hjälper idag. Jag som har viktiga samtal att ringa...förläggaren samt sj.

Beställa resa.

Jag borde ha nåt jävla VIPKort på det där stället!

Guldkort eller liknande



jaja



Skulle ni hitta stavfel idag så skyller jag på knäckebröd bland tangenterna, inget annat.



Häpp.




*





Kommentarer
Postat av: Jenny

Lilla My ÄR jättehemsk. Precis som du, blir jag rädd - och får världens rysningar. Ungefär som Karlsson på taket...hur i h*ete kan man låta barn titta på det? Elakare människa får man leta efter!

Postat av: Mie

KRAM!!
Och jag har för jäkla svårt för Karlsson på taket..
Jag tycker att han är elak och gemen!!

2007-11-28 @ 08:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback