Ordination: Koordination

Insida Utsida Baksida Framsida Ovansida Undersida

Kropp Sinne Själ

Sammankopplat Sammansvetsat av varandra delvis beroende med fullkomligt förtroende för den ena och den andra

Utan den ingen det, utan där inget här

- Här + Där

Kompensation Balansövertramp Diagonalt beroende av reaktionens uttryck

Samverkande Intrigmakande Blockerande

Enskild inverkan Gemensam påverkan Vågrätt mätande av hållning

Strukturerat Logiskt och linjärt

Dimensionellt vidbrett oåterkalligt seende


Ordination: Koordination


Tankarnas gång efter 12

12



12   !!!!!!!!!!!!!!!!



timmars arbete.


Pust.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tror du behöver en stund.

En stund att bara luta sig tillbaka... helt utan att tänka.

Det är svårt, men nyttigt! Klarar du det? :)
kram!

Postat av: Carola

*Skrattar*

Förstår inte alls vad du menar. Skulle jag behöva lugn och ro menar du?

Jo....i vilken vintergata då?

*s*

2007-11-11 @ 19:34:41
Postat av: Jenny

Hörrö, ta nu och lyd mamma Lina!

;)

2007-11-12 @ 07:52:26
Postat av: Lina

Jag sa ju att det inte är enkelt! ;)

Men du kommer inte dö av det, det lovar jag! :)

2007-11-12 @ 08:12:41
URL: http://www.sequence.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback