På Julbordet

Funderingar då jag sitter och skriver på det, ett vegetariskt Julbord...så då undrar jag såklart..

Vad har ni på Julbordet?


Eller om vi vänder på frågan lite..

Vad föredrar ni på Julbordet?


Vad får absolut ej missas?


Själv får jag kväljningar bara jag hör ordet risgrynsgröt...*Hua*


Men jag fullkomligt ÄLSKAR att gå på Julbord...jag älskar att frossa i buffeér...äta mig mätt så jag nästan spricker..

Olika sillsorter och ost, potatis och olika senap....

Min brors Whiskysenap är min favorit!


Så vad tycker ni?


Vad måste vara med?









Kommentarer
Postat av: Jeanette

Finns egentligen inget jag längtar, längtar, längtar efter på julbordet. Jo förresten.....fetaostpaj *L*. Det har blivit en egen favorit som alla faktiskt uppskattar riktigt mycket. Men det är klart, det hör ju inte det klassiska julbord till....

Postat av: Jenny

Men risgrynsgröt som är underbart gott!
Framförallt den jag gör...*drömmer*

2007-11-28 @ 02:00:39
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback