Regn igen

Soffpermisen höll i sig hela eftermiddagen. Efter Lunchen var jag mest bara låg och less på mitt mående, blä för att vara sjuk, eller utmattad eller vad det nu än månde vara.

Jag gick med Simon en runda på stan, köpte lite grejer tillsammans till vår fina ego - vägg som vi ska göra. Målarduk och färger. Mysigt :-)

Sen satte jag mig här igen. Saknar lilla gos som är hos kompisar och leker. Bustrollet. Hon börjar bli så stor.

Hundarna sover och snarkar högt, alla rummen är mörka och jag hör hur regnet öser ner.

Ingen inspiration till middag, inte efter den lunchen jag blev serverad, GulleBipps var här och snackade bort en halvtimme och hade soffpermis tillsammans med mig, men när jag tänker så så saknar jag vår bror. Massor. Ungjävel, hur kan man få för sig att flytta till norrland?

Svammel ja jag vet, allt flyter ihop i en endaste mening.


RESFEBER.

Så var det dax igen.

Jag packar mina väskor.

Om man skulle räkna hur många ggr jag dragit i mina kläder fram o tillbaka tillbaka länder, städer, byar, landskap...

Blä.

Jag vill skriva en bok.

JA

haha

Jag vet att jag gör det, inte en men flera

Men

jag vill skriva en annan bok

En helt annan bok.


Någon som har en bra titel?





*


Sätter in en bild på Ungjäveln, GulleBipps och mig själv.


image130

Mamma som tagit bilden.


Syns inte att vi är syskon va?







*








Kommentarer
Postat av: IMT

va fint:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback