Bowling

Att ta beslut på en nivå som inte är personlig och privat är jobbigt men måste kunna hanteras.

Så..där åkte dom...

Jag hade bilden som käglor..får man ens skriva så...

en efter en

Som en städning igen...bara de som ska vara kvar finns kvar...

Det gör det inte mindre smärtsamt att face to face säga, DU, dina tjänster är ej önskvärda mer ....

men i positionen jag innehar är det min roll, att peka i olika riktningar...och så gjorde jag..och så blev det.



POFF


Melodin "Börja om från början" ringer av nån (O)lustig anledning i mina öron.




Det var affärerna.





Resten vill jag inte ens tänka på.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Städning är nödvändigt ibland. Men jobbigt är det naturligtvis Aldrig.
Det bästa är väl ändå, att det kommer alltid mycket gott ur det..

Postat av: Jenny

Eh...det skulle stå alltid, inte aldrig...

2007-10-16 @ 08:03:37
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Carola

Morgonpigg? ;)

2007-10-16 @ 10:09:11
Postat av: Jenny

Euhm, ja jätte...;P *vissla*

2007-10-16 @ 10:14:17
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se
Postat av: Mie

Märkligt...Den där jäkla låten hade jag på hjärnan hela kvällen igår....

Smittar det eller??

2007-10-17 @ 13:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback