Jag borde veta bättre

Det är ju mitt jobb HerreGud, mitt yrke, min proffesionalism.

Kropps språk. Språk. Kommunikation.

Jag trängde mig, tog plats, Övertog situationen...jag borde veta bättre än så.

Det är inte ens min Zon, inte ens en Zon i Zonen har jag.

Det värsta av allt,

ÄR

Att jag hade ingen Jävla Aning.

Dumt av mig.

Korkat.

Men

SANT.

Ja jag borde stått undan och väntat på min tur. rättat mig i ledet och avvaktat.

SOM SIG BÖR.

Tydligen.

Inte ens en Zon i Zonen har jag.

Det är

Milt sagt Tufft.

Krävande

Energidränerande.

Jag råkade slappna av.

Jag råkade ta för givet att det fanns plats


JAG RÅKADE SLAPPNA AV

Men lär mig snabbt.

Kryper tillbaks till mitt hörn.

Väntar.

På en plats för mig.


MIG


Och kan bara försöka lova

Att det aldrig ska upprepas.


I alla fall...för min egen skull.

För så sårad

Om igen

Orkar jag inte bli.


Ja

JAG

För

Någonstans


Borde där väl också

Finnas en plats för mig.








Tror jag



Kommentarer
Postat av: Lina

Klart det finns! Problemet är att man inte upptäcker det fören man slutat leta. :)

Postat av: Carola.

Aj satan. Så jag ska bara slappna av i varandet menar du?
Phu
Inte lätt.

2007-10-06 @ 18:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback