Ord är bara en sammansättning

Jo så är det ju. Någon skrev och kommenterade så i min blogg. Jag vet, för det uttrycket är mitt eget som jag ofta använder..

Det är bara en sammansättning av stavelser, ljud, färger, känslor, mening och intryck och uttryck.

Meningar skapas med ord och det är precis här det tar form.

INFORMATIONEN.

Det finns inget i världen man hellre vill höra än gott om sin egen person.

Från vissa håll hör man inget alls, från andra håll får man höra mest skit, men från det håll som har betydelse, från den riktning som är viktigast av allt, om jag därifrån får ett endaste litet varmt ord...känsla..mening..så är jag den lyckligaste just här och nu.

Hur det är att få Ord, Meningar, Sångtext, allt blandat i en kärleksfull kompott serverad på guldfat till morgonkaffet..

Kan jag inte ens beskriva..

Det är vackert

INNERLIGT

FANTASTISKT

och


ovant...

Men du..

Jo jag börjar vänja mig..och jag tror på dina ord.

Du finaste DU.


Tack :-)


Kommentarer
Postat av: Frukostmannen

En frukost bestående av kärleksbuffé, är något FRUN får lära sig att leva med.

Älskar dig!

2007-10-14 @ 11:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback