Vad ni än tror

Och hur ni än känner det, så existerar inte konkurrens, det är i era förvridna små valnötshjärnor som ni fantiserar ihop sagor om, att jag skulle bli irriterad och spyfärdig.

Nu är det så, att vi lever fria liv och gör vad vi vill med dessa, jag som ni, så skitsnack och tal om att sno hit eller dit blir överflödigt, för mig kvittar det samma, jag har vad jag har, det kan ni aldrig få ändå, värdighet.

Tissel och tassel samt falska smil i mitt ansikte har jag läst igenom för länge sedan., jag vet vem som säger vad till vem och jag vet vem av er som är äkta och ej, det räcker för mig :-)

Jag kommer att smila tillbaka, men på insidan är jag iskall, och fullkomligt oberörd över era patetiska tilltag.

Ni kan aldrig, aldrig konkurrera ut mig eftersom konkurrens är den största illusionen av alla, men såklart...

Jag är och förbliver smickrad över ert intensiva diskuterande över mig...men nog borde ni hitta bättre saker att prata om?


:-)


Och du...jag VET.




!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Punkt!

Postat av: Mie

Understruket!!!! Med fet stil..

2007-09-21 @ 20:12:15
Postat av: Carola

Så är det.

2007-09-21 @ 20:27:53
Postat av: Jenny

Mie, dessutom den fetaste stil vi kan hitta...

2007-09-21 @ 21:40:58
URL: http://ettmaskrosbarn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback