Fredag

Hur många timmar kan man sova?


Tydligen hur många som helst om man behöver det...


Men nog känns det konstigt att bruka horisontalläget upp till 11 - 12 timmar!


Jag kan inte säga att jag känner mig utvilad, men nog har jag sovit så det räcker...


Saknaden är stor men att få höra rösterna hemifrån och även från andra håll gör att det dämpas. Barnens röster är extra tröstsamma denna resan, kanske är jag mer känslig, kanske är de mer känsliga.


Jag funderar mycket på hur det egentligen känns för dom att få ett syskon, 10 och 17 år gamla, helt olika upplevelser ju.


Och så vi...snart medelålders ;-) som trodde att vi skulle börja leva livet nu, med resor och annat som förgyller livet...tänk vad ens värderingar kan omkullkastas på några få andetag.


Vårt liv kommer ju att förgyllas så mycket det bara går! Men inte på det sätt vi trodde oss ha koll på.


Jag skrattar lite åt tanken..på våra diskussioner om att det där med barn alltså...vi har ju verkligen gjort vårt....


Men se det hade vi inte, än en gång ska vi gå igenom allt det där vad det innebär....


Att vara en stolt mamma och pappa som ser sitt barn gå från den ena punkten till den andra...tänk vad spännande att få uppleva det en gång till, i vuxen mogen ålder med helt andra förutsättningar!


Idag är 5 dagen på CBE. Jag har en starkt arbetande grupp som är målmedvetna och flitiga, det är verkligen otroligt skönt att jobba med en så stark och sammansluten grupp! Allt flyter så lätt och det bara händer så otroliga resultat!


Nu är det dusch och frukost som gäller, kanske lite bilder vid Storsjöns kant, det hade gjort gott i en ensam själ J


Saknaden är stor...men nedräkningen konstant.




*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback