Ja vilken resa...

Men jag hamnade där jag skulle...till slut.

Sovit gott har jag, lite oroligt i natt men i förrgår när jag damp i säng halv ett kom John Blund genast och drog ner rullgardinen.

Igår efter kursen (Som var helt underbart givande) så satt jag bara och slösurfade lite...tidig kväll, inga kvällsplaner, bara jag, min dator och en kamera som borde användas.

Hungern tog ut sin rätt och hotellet fick påhälsning av en udda, gnällig, petig vegetarian.

Tallriken som serverades var 100 gnger över förväntan och jag åt bokstavligen nästan ihjäl mig.

Njutningen varade dock lite länge så när klockan närmade sig 20.00 hade solen tyvärr redan ramlat neråt lite för långt för att det skulle bli några bilder...dock en skön kvällspromenad med Frösön i sikte.

Tillbaka på rummet kände jag tröttheten, den riktiga äkta förlamade tröttheten som bara griper tag i en och gör så knäna viker sig.

Det är då det är så skönt att kunna ringa och gnälla hos någon. Och det gjorde jag. två gånger till och med. Sen dröjde det inte länge innan sömnen infann sig och ett par olika drömmar tog plats ch utspelade sig i ett virrvarr i mitt lilla huvud.

Vaknade sent gjorde jag...exakt när jag tog luren för att kolla klockan kom ett godmorgonsms.....bra timing kan man säga.

Idag är det lugnet själv...jag har precis käkat frukost och väntar nu på Chefen som ska guida oss till dagens Lunch..bestående av eko-mat på det godaste vis!

Ja det handlar mkt om mat...

Precis som det ska :-)

*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback