Helgen

Helgen är blir väldigt blandad, både med och utan barn, både med och utan släkt, både med och utan jobb, samt en massa annat som man tyvärr bara måste.

Det viktigaste är samhörighet, att känna närhet och att veta att gemenskapen finns, även om man har många mil emellan, jag tänker då tex. på utflugna barn och barn som inte bor här konstant, som saknas.

Som så många andra får jag lite prestationskrav när helgen närmar sig, det ska göras och donas o fixas, när helgen egentligen är till för att vila.

Ganska stukat att tänka så, varför inte bara ta dagen som den kommer.


Hur ser er helg ut?


Jag hoppas vädret håller i sig och att regnet uteblir, jag behöver desperat en massa sol på min kropp.




Vad tror ni, får vi någon eftersläntarsommar i år?




Kommentarer
Postat av: Wynja

Jaha, klart vi får en indiansommar :) Jobb i morgon, söndag hälsa på en vän med alla mina ungar Ljus//Wynja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback