I have a dream

Och nu är det dax att sluta drömma.

Detta har jag längtat efter sedan jag var liten.

Var sak har sin tid och även om åldern rusar i takt med skrattrynkorna kan jag inte motstå suget längre.

Gissa om jag blivit avrådd tusentals gånger, många ögonbryn har höjts, men efter en artikel i lokalblaskan sa det klick, nu är det dax!




Jag ska börja boxas




Det har startat en särskild tjejgrupp för nybörjare här i stan, gissa om det är min tur nu.




Vilken dröm tänker ni förverkliga?






Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar :)

Postat av: Anonym

åh:D lycka till med boxningen:)

2008-08-21 @ 12:16:59
Postat av: Linnéa och jennifer

åh:D lycka till med boxningen:)

2008-08-21 @ 12:17:09
URL: http://sweetnothing.blogg.se/
Postat av: Mie

Fan vad coolt!!

2008-08-21 @ 12:19:17
Postat av: Lina

Jag tränar ju boxning aktivt och har gjort i många många år, och jag kan säga en sak med säkerhet:



Du kommer älska det!



Allsidig träning som både kroppen och huvudet mår bra av!



Lycka till!

2008-08-21 @ 15:38:51
Postat av: Wynja

Vad häftigt! Min dröm är att börja rida igen, få bort den dumma panikångesten jag skapat.... Ljus//Wynja

2008-08-21 @ 15:51:19
URL: http://www.wynja.dinstudio.se
Postat av: Veronica

Vad häftigt! Klart man ska prova allt, iaf en gång minst! :)



Jag förverkligar min dröm just NU, jag har för 50 minuter sedan avslutat dag 2 utav 4 år ;) på osteopatskolan! Fantastiskt spännande!

2008-08-21 @ 17:52:18
URL: http://htp://oval.bloggagratis.se
Postat av: Monica

De du Carola. Måste ligga i generna det har jag oxså haft en dröm om, synd jag inte bor i Malmö:-)

2008-08-21 @ 19:49:56
URL: http://www.kennelquiig.dinstudio.se
Postat av: kats

Så kul... min dröm blir verklig nu när jag äntligen startar upp eget... med djurkomm, hundträning och klipp/trim... i egen lokal här på gården...

Håller även på att undersöka ett ev intresse för hund/häst folk häruppe av behandling av Carola Lind :-)) så vi får se vad framtiden bjuder på.

2008-08-22 @ 10:45:39
Postat av: Lena

Jag vill nog flytta ifrån den här lilla byn, bo i en storstad, gå kurser, teater, pub, restaurang, affärer osv. Måste släppa snuttefilten och börja tro på mig själv.

2008-08-22 @ 11:09:35
Postat av: Lena

Till Kats!



Åh hej Kats! Vad roligt att... öh..."se" dig! Så det är dags att börja starta eget! Vad häftigt. Lyckönskningar från mig!

2008-08-22 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback