Fokus på NU

Ja såklart är det Julen jag har fokus på nu, att packa ner sommarkläder, att plussa på förbränningen lite extra så att de ssta kilorna bara raaaasar av mig (Önskan) samt att lösa allt praktiskt med hästar hund och katter.

Men rent arbetsmässigt planerar jag redan för nästa kurs som är nyskapad utifrån gamla ideer och tankar.

Ursprungsplanen, i April i Östersund.

Wow...den kursen blir succe, det vet jag redan, den känns så otroligt inspirerande att skapa så jag får som elektricitet under huden bara jag tänker på det.

Ursprung..är huvudfokus...så häftig känsla...var har vi vårt ursprung?

Kroppsligt? Själsligt? Sinnligt?

Den kursen får ni bara inte missa...det kommer mer info lite senare.


*



Kommentarer
Postat av: Therese

Väntar tills du kommer hit och har kurs, det kommer bli utvecklande :)

2008-12-14 @ 19:16:34
Postat av: Mie

Hur plussar man på förbränningen ??

Om man inte är ett energiknippe á la Carola??

Sommarkläder låter synnerligen orättvist......

2008-12-15 @ 07:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback