Söndag morgon

Idag är en speciell dag. på många vis. Ett möte som tillkom lite sådär impulsivt ska bli väldigt fint att få åka till.

Hästarna har fått sova i helt rena lakan inatt, jag och tjejerna tömde ur halva boxarna igår och bäddade fint :-) De har nog sovit som prinsar allihop...

Jag kanske ska packa? Vi åker i morgon, hur skönt är inte det då?

Julafton igår resulterade i en hel del glädje för oss alla, främst för att Texas var hemma och tvättade våra ansikten allihop, så tomt det blev när Julia åkte hem med honom igen...

Edith visade en ny sida igår..."Får inte jag vara i centrum så ska ingen vara det" Och vrålade sig Ilsket igenom julklappsutdelningen, efter en stund tvärsomnade hon i mina armar, tom. för arg för att äta, jisses, vad månde det bliva av detta barn. Hon vet sitt värde!

Dax att åka till pållarna...sen är det bara att klä om och åkatill Trelleborg.

Många häpna miner lär det bli.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback