Hjärtan idag

     image168image169

Idag ska det handlas, skickas kort, grattas, hälsas och vänskapligt pussas på kinder.

Vad det skulle vara för skillnad på denna och andra dagar vet jag inte men vad jag vet är att handlarna tjänar grova pengar idag.

För mig är det viktigt att visa, ge och få Kärlek alla dagar på året men visst kan jag hålla med om att vi kan behöva en påminnelse ibland om hur dyrbara våra närmsta är.

Fina gåvor kan vara en kram från lilla dottern, en gest och ett ord från mannen och ett sms från kompisen där det står "Jag tar mockningen idag, ta du det lugnt"

Solen som lyser starkt på himlen utanför är i övrigt den gåva jag tar till mig idag, jag hade ett önskemål igår om dagen och det hängde på om det blev sol eller ej.

Tack till dig som ordnade det!

Och varma tankar till alla er som ....  jag bryr mig om.

Kommentarer
Postat av: Mie

En jättekram till dej från mej!!!
Och en stooor cyberpolkagris till dina tjejer!!!

2008-02-14 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback