IDIOTI

Ja vad säger man...

Frågan ställdes i går kväll...när vill du bli väckt?

Jag vill inte bli väckt, jag vaknar själv...

"Nej men jag väcker dig"

Nej tack jag vaknar själv..

"Eh..jaha...*sur min*

Du får gärna servera mig frukosten klockan 7!

"Ja då gör jag det"

Ok, inga problem då? (Jag försäkrar mig alltid)

"Nej såklart inte *ännu surare min*


Morgon


07.05

Hej, kommer du med min frukost?

"Ja men vi är försenade så jag tänkte...tja...vi är ju 15 minuter försenade så jag...kommer senare!

Nej tack, jag vill ha mitt Kaffe och min frukost NU!

"Eh..jaha..."

07.15.

"Här är dina biljetter!"

Tack...

"Jag kommer snart med din frukost!"

Tack.....

07.20

Frukost.

Jag måttligt sur o stressad, men det GÖR JU inget för Tåget är 15 minuter försenat så jag hinner säkert både duscha och äta mn frukost i lugn och ro.

07.38

Snabbdusch på rullande tåg...går snabbt..

Lite kaffe intaget...bulle påbörjad.

Från Högtalarna:

Så då ankommer vi till Hamburg Centralstation! Hoppas ni haft en trevlig resa!

Jag RUSAR ut och frågar Stewarden om vi inte var FÖRSENADE?????????

"Eh..nej...vi har kört in den tiden! *Glatt leende*"

För ända in i helvete, in på rummet, på med skor, packa det sista, hälla i mig det sista kaffet och ut med väskorna.

HUR JÄVLA FEL KAN MAN VARA PÅ ETT JOBB????


Jag bara undrar.

Nu sitter jag i Loungen med en rykande het kopp kaffe...och åtnjuter SERVICE.


Snart hemma :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback