Till alla nyfikna och alla som vet så mycket!

Oj vad det pratas på bygden! i stallar, på kurser och ja vad vet jag, hemma i stugorna. Inte visste jag att jag fortfarande var så poppis, att jag fortfarande var ett så hett samtalsämn, men det är smickrande!!!


Ja, jag är gravid! Jodå, så är det, och vet ni, de allra närmaste, de som bryr sig om MIG som bryr sig om OSS, de har fått veta det av MIG.

Alla ni andra som (Sorry) fått ta reda på det själva eller läst lite löst om det eller fått höra det om andra, tredje, fjärde, femte - hands information, verkligen, ledsen för det! Men ni ingår tydligen inte i den krets av individer som det är värt att nämna något för!


NEJ, jag ska inte föda om 8 veckor!

JA jag är stor såsom OM jag skulle detta, men JAG borde ju veta när barnet ska titta ut..eller?

JA det är min man som är pappa.

NEJ jag är inte i dåligt skick och NEJ jag behöver inte söka hjälp.

Ta hand om era ena graviditeter, ert glappande munläder och släpp allt skvaller någon gång så ska ni se att era egna liv kanske kan bli lite berikande också!!!




Och JA..


VI är jätteglada tack så hemskt mycket!


Så...nu kan ni sluta spekulera och återgå till era egna inskränkta tråkiga pissiga liv av skvaller och baktaleri.















Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vad kul att du är gravid!

Postat av: Mie

8 veckor??? *ramlar ur soffan och skrattar så jag tappar luften*
Den var kul den!!

Hoppas att allt är bra med dej, och att du passar på att njuta ordentligt av solen när den kommer!!!
Solsken till dej från mej!!

2008-02-11 @ 09:16:33
Postat av: Lina

Asch, alla som fått veta på annat håll vill faktiskt inte skvallra. Jag, t.ex känner bara lycka för dig! Njut av magen och våren. Det är ni värda!

Och ta hand om dig! Låt inte folks mundiárre förstöra den här tiden för dig.

Många kramar till dig och familjen!

2008-02-11 @ 09:42:56
Postat av: kats

oj.. här står det visst det jag kommenterade i tidigare inlägg... men vad trist om allt "prateri"...Men det är väl det som är baksidan till att vara en känd, duktig, framgångsrik och vacker kvinna som du är...

2008-02-11 @ 10:04:27
Postat av: Catarina

Ett stort Grattis och lycka till! Strunta i att folk pratar, det handlar oftast om avundsjuka och ett eget innehållslöst liv.

2008-02-11 @ 11:16:43
Postat av: Emma

Man får gratulera :)

2008-02-11 @ 11:58:17
URL: http://emmatokfran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback