Vad gör en människa klädd?

Vi har ju alla olika kriterier vad det gäller att vara klädd, det slår mig att det förändras under dagen beroende på vad jag ska göra och vilken inriktning det är, såklart.

Som hundmänniska är jag klädd med fickorna fulla av bajspåsar, utan dessa funkar det ju liksom inte!
Hunden bajsande en stor kladd utanför hippa restaurangen med stora fönster där alla kan se just min hund uträtta sitt väldiga behov _är inte kul_och ännu mer om jag inte har den där påsen med.

Som hästmänniska överlever jag inte utan mina blundstone och något på huvudet, och då menar jag inte hjälm! keps eller mössa, det är melodin.

Om man lägger samman sina behov av att vara klädd får man fram personligheten har jag förstått, så..
min personlighet skulle då vara följande:


Kvinna iklädd arbetskängor, stickad mössa med fickorna fulla av bajspåsar, det är jag det!




Kommentarer
Postat av: Lina

Arbetsskängor med klack? För inte kan du inbilla oss att alla skor du äger är av slag arbetssko. ;)

Känner igen mig i det du skriver, man ser inte bara ut som en fåntratt utan man luktar som en också. Det är alltid lika spännande att åka med skolungdommar tillbaka till stan när jag vart i stallet. Med mössan full i halm och kängorna ingrodda med lera.

Mys!

2008-02-08 @ 10:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback