Dummaste beslutet idag

Man ska ALDRIG  gå och lägga sig igen!

Helt seg i kolan är resultatet och hur kul är det?

Underbar morgon, tidig förvisso men ändå, slapp spy bland hundskiten på trottoaren, gott kaffe och en film med sen och lång frukost. Härligt, avkopplande mysigt.

Sen var det något som gick snett.

Jsg blev slö och tänkte, äsch vadå, jag lägger mig en stund igen.

Hur dumt var det på en skala?

Vaknar arg som en hormonkossa utan bete, inget kaffe i världern hjälper och över mig hängande har jag Lunch för 5, dammsugning samt jobb.

Funderar på vem jag kan ringa och skälla på.




*



Kommentarer
Postat av: kats

fniss... hormonkossa... tur du sa det;-) tänk om ngn annan sagt det... inte lika kul då;-) MEN man måste få tappa humöret ibland... varför ska alltid mammor vara så duktig och alltid behålla fattningen osv... nä ha inte dåligt samvete för det. Hur många gånger har du inte varit duktig å "bitit" dig i tungan i stället.
Äsch...kanske fanns ngn mening med det.

2008-01-20 @ 16:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback