SÅ JÄVLA UNDERBART

ATT ÄNTLIGEN ha ett LÄKARUTLÅTANDE på att det är OK ATT VARA TRÖTT!

Så slipper jag alla gliringar, hårda ord, störd sömn, avbruten sömn, ryckig sömn, baktaleri, etc etc etc etc

för vet ni vad?

JAG FÅR LOV ATT VARA TRÖTT, JAG HAR ALL ANLEDNING TILL ATT SOVA NÄR JAG VILL OCH HUR MYCET JAG VILL!!!



Svart på vitt!



Eller ja, att ovanstående angående hårda ord etc. inte skulle förekomma för att en läkare berättat varför jag är konstant utmattad och trött finns det ju inga garantier för, det är ju såklart dumt att tro, men att bara VETA hjälper!


RESPEKT kanske kan visas nu.


(Men då måste man ju förstå inebörden av det ordet)








Kommentarer
Postat av: Annica

Hej skåne :)

Om man är trött, då finns det en anledning till det! För så säger mamma alltid..sen snarkar hon vidare (HÖGT) :D
Mats hävdar att jag också snarkar, fast jag tror han ljuger! :P

Kramkalas och hjärta dig!

2008-01-07 @ 23:17:54
Postat av: Mie

OCh jag kommer med och kramas så det står härliga till!!
Kastar med lite knäckebröd också!! ;)

2008-01-08 @ 07:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback