Tisdag

Svart ute. Regn. Morgontrötta människor.Men..vad var det jag kände? Vårvärme? Skumt, hur kan det kännas nu? En känsla av vår sådär mitt i Januarimorgonens mörker.

Hm.


Min telefon är död.

Den bara gav upp. Förmodligen trött på allt skit som passerat. Kan man DÖ av Elakhet? Jo förvisso. Men jag trodde att telefoner hade lite mer kämparglöd än så.

Utan telefon är livet lite mer komplicerat. Men det går ju, Djungeltelegrafen har fungerat i alla tider.

I går kväll beskådades en film. En film som alla borde se. "Desperate Hours"  Kryddstark som den hetaste Chili men med eftertanke till alla svin som ljuger för sin familj.

Kaffet väntar, en ny dag likaså.




*





Kommentarer
Postat av: Jenny

Attsingen då, med telefonen. Klia bakom 3:an så blir den nog glad igen ;)

2008-01-08 @ 07:36:02
Postat av: Mie

Klappa fiiiiint!! Liiiiiiiiilla feletenonen ska bli frisk igen!!
Ska jag skicka ner en telefon?
Har ett helt lager...
Samsung?Nokia??
*ler*
Kram på sej!

2008-01-08 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback