Dagens Chock

Kommer till stallet (Vet, borde ligga hemma o pilla navelludd, men kunde inte hejda mig längre)

Kollade i hagen o konstaterade att vi fått en ny häst, vafan, varför har inte Jenny sagt nåt, jaja, hon vill väl inte störa mig.

Kommer lite närmre o tänker, fasiken, den är ju lite lik min ena ... men mkt snyggare

Kommer ännu närmre och konstaterar att det ÄR min häst modell större

Snyggare

Bara så mkt wow - faktor att jag häpnar!


Denna tråden tillägnas alla flitiga kompanjoner (Och vänner) som gör livet (Och hästlivet) värt att leva





Nu kan jag med gott samvete låta bli stallet en månad till


Kommentarer
Postat av: Mie

Säg som det är... Du hade inget navelludd kvar!!!retas



2008-07-15 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback