HOME alone

Så gick dom då. Verkligen. Eller ja...cyklade.

Vi var bjudna till Svärfar idag. Lunch hos Kinesen. Gott!

Tyvärr kunde jag inte medverka.

Jag är duktigt strandad kan man lugnt säga. Kroppen är slut. Jag blir snurrig bara jag tänker.

Detta resulterade i att denna svensk får bli hemma. Ryggläge.

Men först skulle dom iväg. Min fina underbara familj.

Dusch, cykelnycklar, solglasögon, alvedon, skor, koftor, ja bara tänk, allt vad det kan vara som komplicerar ett iväggående!

Heliga Guds Moder

Jag skrattade för mig själv ..där jag låg o pyste under mitt täcke...vad svårt det kan vara *s*

Flickorna var inte dom enda kan jag lova ( Nu får jag skit *haha*) som snodde runt.

Men efter en stund hörde jag att de vrålade    HEEEEJDÅÅÅÅ   från gården...

Så ...  nu...Home alone .....

Och vad händer då.....

Hundfan börjar PIPA

Katthelvetena börjar JAGA VARANDRA

Telefonen ringer och det står en hysterisk kärring på gården och skrikskrattar.

Jisses.

Vad har jag gjort för ont nu då?


Dessutom kom jag precis på att jag är JÄTTEHUNGRIG och sugen på Kinabuffé


GRÅTA



Just nu är det allvarligt synd om mig.



*






Kommentarer
Postat av: Wynja

trösta Snaaart får du oxå äta Kinamat! Kram från ett fullständigt hysteriskt Norrtälje ( Båtbesök, sommargäster o brand...)Wynja

Postat av: Emelie

Hej. Ibland undrar man verkligen om det är någon som helt enkelt bara är ute efter att jäklas med en. Bara för det höga nöjet skull liksom. Hoppas att katterna somnar, hunden somnar och tanten går in till sig :)

2008-07-16 @ 15:26:40
URL: http://petracharlotte.blogg.se/
Postat av: Mie

Okej då´rå, liiiiiite synd kanske det är om dej....

ler



Eller mycket!!



Glass??

Det är gott!Kram!!

2008-07-16 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback