Lördag

Veckan har varit slitsam, hastig från en sak till en annan, ett mående till ett annat, möten som gick åt helvete och stunder jag bara skulle kunna dör för, sköna varma och mysiga.

Torsdagen bjöd på en solstund på stranden, efter ordination, kan man inte få sådant utskrivet på recept varje vecka, året om?

Torsdagen var en sådan dag man lägger i sitt hjärta och håller om, minns, plockar fram när allt annat är kallt.

Fredagen går till historien av andra skäl, eller varför inte rakt ner på komposten. Förolämpad av behandlande läkare borde vara förbjudet att bi, helst i ett känsligt tillstånd, men de har tydligen inga regler och lagar för sådant.

Min tanke att hålla fast vid där är, jag TÄNKER inte låta henne sabba min/vår helg.

Mord i sinnet...  Ja inte jag då, men på TV4+ igår. Den är bra, jag gillar den, men uscha så sent den går. kanske tur förvisso eftersom den kan vara ganska skärmmande. Vi såg den i alla fall...sen tror jag vi såg nåt annat? Jag somnade nog till o från, men i alla fall så sov inte lillskruttan inte, nej, hon somnade vid 6 I MORSE!!

Roade sig med baklänges saltomortaler i alla riktningar och jag kan lova att det inte bara är hon som är trött idag. Pust.

Men

När Simon väckte mig och sa, Carola, Klockan är 09.30. så trodde jag att han skämtade ...halv tio!!! JAG? VI? Sovit till nu?

Så..med en sen kaffekopp inväntas frukost och sen ligger dagen öppen. Inga planer alls, än.

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. Visst borde sådana dagar med bara sol och vila få komma på recept ibland?Håller definitivt med. Var väl jätteskönt att få sova länge. Själv hade jag en katt som kom upp vid fem igen i sängen, efter att ha ätit lite mat, kurade ihop sig på kudden bredvid mig och andas lite kattmat på mig. Kärlek kallas sånt. Har också en oplanerad dag. Skönt. Trevlig helg på dig

Postat av: Mie

Dagen idag ägnas åt att försöka återhämta mej/förhindra en soon to be mental kollaps....



Tankarna går till er som behöver.

Kram på dej din gravida kvinna!!ler

2008-07-05 @ 14:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback